[ad_1]
به گزارش راسخ
به گزارش ، مستند «مدار 361 درجه» کاری از گروه غیرنمایشی مرکز سیمرغ است که هر هفته جمعه ساعت 20 به روی آنتن شبکه مستند میرود.
این مجموعه مستند به تهیهکنندگی حمید اسکندری با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا با نوشته صدمههای اجتماعی در مرکز سیمرغ تهیه و تشکیل شده است.
تکرار مستند «مدار 361 درجه»، شنبهها ساعت 8 صبح پخش میشود.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
کسب وکار
[ad_2]
منبع