ضرورت تولید و استفاده بهینه از هیدروژن در فرآیند زنجیره ارزش پتروشیمی

جهش تشکیل با شراکت مردم؛ تکلیف پتروشیمی ها در سال 1403_راسخ

[ad_1]
به گزارش راسخ

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرتضی شاهمیرزایی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نخستین جلسه شورای مدیران این شرکت در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: با دقت به اصرار و فرمان مقام معظم رهبری و نیز رئیس جمهوری برای مقصد گذاری جهش تشکیل در سال جاری، برتری فعالیت ها و راهبرد صنعت پتروشیمی افزایش ظرفیت های تشکیل است.

معاون وزیر نفت به مدیریت های برنامه ریزی و گسترش، اندوخته گذاری، مطرح ها و به اختصاصی مدیریت کنترل تشکیل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ماموریت داد تا برنامه های راهبردی خود را در جهت تحقق شعار سال تبیین، عملیاتی و اجرایی کنند.

شاهمیرزایی با اصرار بر این که مدیریت تشکیل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امسال در خط مقدم فعالیت های صنعت پتروشیمی است، تصریح کرد: مدیریت مطرح ها با همکاری شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی باید در جهت از بین بردن نیازهای مطرح های پتروشیمی در حوزه تامین کالاها با منفعت گیری از توان داخلی اهتمام جدی داشته باشند.

معاون وزیر نفت، تشکیل و جهش در صنعت پتروشیمی را یک فرضیه خواند و تصریح کرد: امسال باید سال بلوغ و متنوع سازی سبد تشکیل محصولات و کاتالیست های مورد نیاز صنعت باشد و در این مسیر تکلیف شرکت ها و هلدینگ های پتروشیمی همکاری و یکپارچگی در اجرای راهبردهای گسترش است.

شاهمیرزایی با اشاره به سخنان تازه رئیس جمهوری درمورد منفعت گیری از تجارب و دانش نخبگان و خبرگان و متخصصان سرزمین، افزود: با دقت به اصرار رئیس جمهوری برای گسترش دریا محور، باید مدیریت مطرح ها و مدیریت کنترل تشکیل شرکت ملی صنایع پتروشیمی همزمان با تشکیل زیر ساخت های ملزوم، روال گسترش اسکله ها و بنادر صادراتی محصولات پتروشیمی را تسریع کنند.

شاهمیرزایی تصریح کرد: همکاری و تعامل زیاد خوبی با هلدینگ های پتروشیمی وجود دارد و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به گفتن نماینده حاکمیت در موارد گوناگون همگرایی مساعد را در صنعت پتروشیمی به وجود اورده است.

وی با گفتن این که باید عرصه وجود فعال اندوخته گذاران در صنعت پتروشیمی تسهیل شود، او گفت: مدیریت اندوخته گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی باید ضمن بازدید راهکارهای از بین بردن مانع ها و چالش های حاضر در مسیر جذب اندوخته گذاری در صنعت، بسته های کوچک و متنوع اندوخته گذاری در این صنعت را جهت شراکت های مردمی تعریف کند.

اجرای راهبرد بازارسازی و بازاریابی محصولات پتروشیمی

معاون وزیر نفت افزود: مراعات الگوی مصرف و افت مصرف انرژی در صنعت باید مورد دقت شرکت های پتروشیمی قرار گیرد و در این راستا مدیریت بهینه سازی مصرف انرژی و مدیریت کنترل تشکیل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از همه ظرفیت های خود برای تحقق این مقصد منفعت گیری کنند.

جدیدترین اخبار و مهم ترین رویدادهای ۲۴ ساعته در بخش های حوادث ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصاد و تکنولوژی ، ورزشی ، فرهنگ وهنر ایران و سایر مناطق جهان را در وب سایت خبری راسخ بخوانید.

او همین طور گفت: بازارسازی و بازاریابی محصولات پتروشیمی سیاست و راهبرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی است و امسال در قسمت حاکمیتی باید به بازارسازی و بازاریابی با مقصد مطمعن سازی بطور جدی دقت شود.

شاهمیرزایی به نقش مهم مدیریت صنایع پایین دستی پتروشیمی در تکمیل زنجیره قیمت اشاره و او گفت: تکمیل زنجیره قیمت و تشکیل محصولات نهایی در واحد های پایین دستی جهت تشکیل قیمت افزوده زیاد تر و اشتغال زایی مساعد را در سرزمین تشکیل خواهد کرد.

او همین طور گفت: تامین خوراک مجتمع ها با مقصد جهش تشکیل در صنعت قیمت آفرین پتروشیمی باید مورد دقت اختصاصی قرار بگیرد و مدیریت های شرکت ملی صنایع پتروشیمی عمل های ملزوم را با منفعت گیری از همه ظرفیت های حاضر معمول کنند.

شاهمیرزایی خاطر نشان کرد: منفعت گیری از رسانه ها و ظرفیت و قوت رسانه با مقصد ترقی فرهنگ سازمانی از دیگر مواردی است که باید به آن دقت شود و رسانه می تواند تلاش های کارگزاران و تلاشگران مولد و تراز را خبر رسانی کند.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب
کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع