به گزارش راسخ
به گزارش ، پیمان جبلی در دیداری که با جمعی از هنرمندان در مرکز همایشهای سازمان صداوسیما داشت، هنرمندان را صاحبان مهم رسانه ملی دانست و او گفت: هنرمندان متعهد سالهای سال است که در خدمت مردماند، دست به آفرینش هنری میزنند، فرهنگ میسازند و با عشق و علاقه به مردم از هیچ تلاشی برای خلق آثار ماندگار کوتاه نمیکنند.
وی به اقتضائات رسانهای در زیستبوم تازه که با تغییرات تکنولوژیک روزآمد روبهروست اشاره کرد و او گفت: ناگزیر به فهمیدن و فهمیدن زیستبوم تازه هستیم؛ و واقفیم ذائقه فرهنگی و مصرف رسانهای درطول زمان از نسلی به نسل دیگر در حال تحول است.
جبلی با اشاره به دو سرفصل هویت محوری و عدل گستری در دوره تحول صدا و سیما، به نتایج نظرسنجی تازه مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما حوالی مقدار تمایل مردم به تشکیل و تماشای مجموعههای نمایشی در فضای روستا اشاره کرد و او گفت: ۶۳ درصد مخاطبان رسانه ملی اظهار کردهاند که تا بحال شهر و استان خودشان را در مجموعههای تلویزیونی صداوسیما ندیدهاند؛ ۷۸.۹ درصد این پاسخگویان نیز حرف هایاند علاقهمند به تماشای مجموعههای نمایشی می باشند که در روستاها تشکیل شود.
او همین طور گفت: توانایی نشان داده است در آثار نمایشی هرچقدر زیاد تر به فرهنگها، خردهفرهنگها و آداب و رسوم گوناگون و متنوع کشورمان بپردازیم، جامعه زیاد تر استقبال کرده است.
رئیس رسانه ملی به برنامهریزی و تلاش گسترده برای تحکیم روز افزون مرجعیت رسانه ملی اشاره کرد و او گفت: علاوه بر پیگیری مستمر برای پیشبرد مجموعههای نمایشی و تمرکز در پی احیای جایگاه ژورنالیستی رسانه ملی هستیم. وی راه اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی در انتخابات تازه و تهیه و پخش برنامههای چالشی گوناگون برای تبیین دیدگاههای گوناگون را از جمله مصادیق احیای نقش رسانگی صدا و سیما دانست و بر استمرار این سیاست اصرار کرد.
جبلی افزود در دوره تحولی تازه با مقصد تنوع بخشی به تولیدات و عمل به دو سرفصل هویت محوری و عدل گستری ۱۲ کارگروه تخصصی محتوایی فعال شده است تا در برخی گونههای موضوعی و یا برنامه سازی دچار تورم تولیدات و در فرد دیگر دچار خلأ و کمتوجهی نشویم.
وی خطاب به هنرمندان حاضر در این نشست اصرار کرد که مرجعیت رسانه ملی نگه داری و تحکیم خواهد شد. رئیس رسانه ملی با اشاره به خیل افراد هنرمند و جوانان توانمند و مستعد در نقاط گوناگون سرزمین اصرار کرد رسانه ملی هیچگاه دچار محدودیت و تنگنا نخواهد شد.
وی با اشاره به نظرسنجی تازه مرکز تحقیقات او گفت: پاییز سال قبل مقدار مخاطب رسانه ملی نسبت به تابستان، شش درصد و در زمستان نسبت به پاییز پنج درصد رشد داشت. این چنین هفته اول سال نو و در ایام نوروز مقدار مخاطبانمان هشت درصد بیشتر از سال قبل می بود و این یافتهها امید قسمت و حاکی از آن است که به پشتیبانی خدا و با تلاش مضاعف تحولی که پرچمش را رسانه ملی بالا برده است به سرمنزل خواسته خواهد رسید.
رئیس رسانه ملی در ادامه گفت: دقت به هویت فرهنگی، دینی و اجتماعی مردم و عدلگستری به معنی آنکه همه مردم خودشان را در تلویزیون ببینند شعار محوری تحول رسانه ملی است و معتقدیم میتوانیم با پشتیبانی شما دوران جدیدی خلق کنیم.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
کسب وکار
ممکن است بپسندید
-
تقسیم سیمرغ های جشنواره فیلم فجر در روز نرسیدن قاتل و وحشی_راسخ
-
روایت روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در نردبان شبکه مستند_راسخ
-
اعتراض به مردانه شدن سینما به تهیه کنندگی نرگس محمدی!_راسخ
-
جزئیاتی از برنامه های اختصاصی تلویزیون در ۲۲ بهمن_راسخ
-
توضیحات ساترا درمورد سریال تاسیان/استعلام تینا پاکروان رسید؟_راسخ