[ad_1]
به گزارش راسخ
بعد از پیروی چندین اپلیکیشن همانند اینستاگرام، یوتوب، اسنپچت و نتفلیکس از تیکتاک، اکنون لینکدین نیز تصمیم دارد یک فید تازه برای ویدیوهای عمودی اضافه کند. تا این مدت لینکدین بهصورت عمومی این قابلیت را معارفه نکرده، اما قبول کرده است که درحال آزمایش آن است.
بر پایه گزارش TechCrunch و پست یک کاربر در لینکدین، به نظر میرسد که یک تب تازه به نام Video در تکه پایین اپلیکیشن لینکدین تشکیل خواهد شد و با کلیک روی آن، خواهید توانست ویدیوهای مختصر عمودی ببینید. همانند تیکتاک یا اینستاگرام، میتوانید این ویدیوها را لایک کنید، کامنت بگذارید و یا آنها را به اشتراک بگذارید. تا این مدت اشکار نیست این ویدیوها بر چه اساسی برای هر کاربر به نمایش گذاشته خواهد شد، ولی گمان دارد مطابق علایق هر کاربر و مقدار تعامل او با هر پست، این ویدیوها تحول کنند.
فید ویدیوهای عمودی در لینکدین
بهطورکلی تب تازه لینکدین شبیه فیدهای ویدیویی مختصر عمودی در دیگر اپلیکیشنها خواهد می بود، با این تفاوت که محتوای این ویدیوها زیاد تر بر حوزه شغلی و حرفهای افراد متمرکز است. یقیناً شما میتوانید هم چنان ویدیوهای خود را در فید مهم لینکدین پست کنید؛ اما فید اختصاصی تازه زیاد تر به ویدیوهای مختصر عمودی میپردازد.
این اولینباری نیست که لینکدین میخواهد یک قابلیت شبیه دیگر اپلیکیشنها را به برنامه خود اضافه کند. پیشازاین یک ویژگی تازه همانند قسمت استوری در اینستاگرام به این اپلیکیشن اضافه شده می بود، اما کمتر از یک سال دوام آورد. اکنون انگارً لینکدین امیدوار است که این فید ویدیویی تازه بتواند کاربران بیشتری را به سمت این اپلیکیشن بکشاند.
در سالهای تازه، انتشار کردن و تماشای ویدیو، مخصوصاً ویدیوهای مختصر عمودی در اکثر اپلیکیشنهای نقل با استقبال خوبی روبه رو شده است. در تیکتاک و اینستاگرام، اینفلوئنسرهایی وجود دارند که محتواهایی درمورد مسیر شغلی، گسترش فردی و آموزش حرفهای تشکیل میکنند و مخاطبین تعداد بسیاری نیز دارند. ازهمین رو، به نظر میرسد لینکدین با امکان انتشار کردن ویدیوهای مختصر عمودی درمورد محتواهای شغلی، میخواهد این پلتفرم را برای مخاطبین بیشتری دلنشین کند.
دسته بندی مطالب
کسب وکار
[ad_2]
منبع