[ad_1]
به گزارش راسخ
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان:
عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان تصریح کرد: الان هم نزدیک به ۱۰ تا ۱۲ نفر از بازیکنان در لیگ برتر می باشند. این از یک طرف زیاد عالی است برای این که توانستیم ظرفیتها و قابلیتهای آنها را افزایش دهیم تا تیمهای لیگ برترب آنها را جذب کنند و این جای خوشحالی است.
خبرگزاری موج
، حسین عبدی ، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در جریان بازدید وزیر ورزش و مهدی تاج از اردوی تیم ملی جوانان، او گفت: از وزیر ورزش برای این همه محبتی که از ما دارد و تیم جوانان دغدغه او است کمال سپاس را دارم. احتمالا یکی از معدود افرادی که دغدغه خاطر تیم ما را دارد تاج است که در همه مرحله های به ما پشتیبانی کردند. امیدوارم بتوانیم این حمایترا در بازیهای مهم ببینیم.
وی او گفت: ۲ سال و نیم پیش کار را با نوجوانان اغاز کردیم و نزدیک به ۱۸ هزار نفر در سراسر سرزمین دیدیم و سپس تیمی درست کردیم که حداقل ها را مراعات کند و خوشبختانه توانستیم به جام جهانی برویم. در جام جهانی گروه سختی از جمله برزیل و انگلیس داشتیم و توانستیم از گروه خود صعود کنیم. احتمالا نقطه عطف این بازی ها را بازی با برزیل بدانیم که توانستیم ۳ بر دو حریف ناکامی دهیم. در بازی با انگلیس یک بر صفر جلو بودیم و ۲ بر یک ناکامی خوردیم که احتمالا آن هم به علت شرایط آب و هوایی و باران شدید با بازیکنانی که برای نخستین بار در این چنین اتفاقات مهمی وجود اشکار کرده بودند.
او در آخر او گفت: از فروردین ماه با جوانان تمرینات را اغاز کردیم. فکر کنم در خلال این تمرینات به ۹ استان رفتم و کار سنگینی می بود. الان هم نزدیک به ۱۰ تا ۱۲ نفر از بازیکنان در لیگ برتر می باشند. این از یک طرف زیاد عالی است برای این که توانستیم ظرفیتها و قابلیتهای آنها را افزایش دهیم تا تیمهای لیگ برترب آنها را جذب کنند و این جای خوشحالی است. کار مهم ما همین است یقیناً ما باید از باشگاهها بازیکن بگیریم ولی انگار این کار برعکس است؛ ما بازیکن درست میکنیم و باشگاهها با آنها قرار داد میبندند.
دسته بندی مطالب
کسب وکار
[ad_2]
منبع